onsdag 3 mars 2010

Onsdag!=)

Oj redan onsdag, och idag har det varit en sån där knasig dag då det helt plötsligt har känts som tisdag hela dagen, och det känns ju inte allt för illa när man varje gång kommer på att det faktiskt är onsdag! Och onsdag betyder ju i min värld bugg!! Tjoho va roligt!=)

Har varit hela dagen i skolan och är fullpumpad med massor av nya kunskaper, det har dragit igång på allvar igen känner jag. Arbetsrätten nu på eftermiddagen är väldigt mastig, men intressant och det är ju huvudsaken! Har oxå fått alla datum framöver som innebär tenta och det framkallar en viss ångest, men det är fortfarande låååångt kvar till första tentan 23 Mars....hmmmm eller inte! Tiden går ju vansinnigt fort och jag har ta mig f-n bestämt mig för att omtenta inte finns på schemat och att jag ska vara förberedd till tänderna inför varje skrivning! Så det så! Så det är bara att sätta fart och spränga in alla fakta i min lilla hjärna!=)

Och i morgon är det torsdag och för mig betyder det "ledig" dag, eller i alla fall skolfri dag! Det finns en del att plugga på, men jag ska oxå hinna med att städa lite och handla inför helgen så när jag väl är klar med skolan på fredag bara kan åka hem och njuta, ja just det, en vända till gymmet ska också hinnas med i morgon för min PT har bestämt att vi ska trappa upp lite till gym två dagar i veckan, det är bra! =) Bra plan va? Vi får väl se hur länge den håller!=) Jag ska kämpa på med att hålla både planen och träningen jag lovar!=) Planering är A och O sägs det!=)
Fortfarande ingen vår i sikte och nu kan jag nästan erkänna att även jag börjar tröttna, är lite sugen på takdropp och plusgrader nu faktiskt! Tänkte här om dagen på när jag och min kära vän Anna en dag i våras låg på en filt ute på gräsmattan här och solade, en gräsmatta som nu faktiskt är täkt med ca en meter snö, känns väldig länge sen den var grön nu!=) Men det kommer, jag lovar! Jag håller fortfarande fast vid idén om att det kommer att bli en fantastisk sommar efter denna vargavinter!=)

Nu är det dax att laga lite mat så vi har fyllt på med energi inför buggen ikväll!

Ha det bra och ta hand om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar