torsdag 11 mars 2010

Idag är det mammas dag!=)

Idag är det mammas födelsedag! Hipp hipp hurra!=)
Och idag åkte jag dom 30 milen som skiljer oss åt för att överraska min fina mamma på hennes födelsedag, och utan att hon ens har misstänkt det svängde jag in på gården hemma kl 10.00 på förmiddagen, gissa om hon vart överraskad! Jätte glad faktiskt! Otroligt att ingen har försagt sig för både pappa, mormor och Martina visste att jag skulle komma "hem". Busigt!
Sen har jag spenderat hela dagen med mamma, så härligt! Det är kvalitet på det sällskapet vill jag lova! Hon är så klok och har massor med humor min kära mamma! Jag trivs, som ni kanske har förstått!=)
Och ordentligt uppvaktad har hon blivit idag, smörgåstårta, gräddtårta, kaffe, presenter och blommor om vartannat hela eftermiddagen och det är hon verkligen värd! Egentligen skulle hon ha hurra rop varje dag tycker jag!=)
Jag älskar dig fina mamma!=) Grattis på din dag!
Min mamma en härlig kväll på Mallorca!=)

Ha det gott alla fina människor, nu ska jag krypa ner under täcket här hemma i byn! Imorgon väntar längdskidåkning och långpromenad med Nitro (mammas och pappas hund)!
Natti natt!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar