fredag 5 mars 2010

Lycklig!!=)

Det krävs inte så mycket för att göra mig lycklig! Som en dag som den här, solen skiner, Anders föreslår en liten shoppingrunda...måste kolla om han har feber!=) Sushi till middag och så min frukost! Jag är så vansinnigt glad för frukosttipset jag fick av min kära vän Helena, tusen tack fina du!! Tänk att man kan bli så glad av att kunna äta frukost, som är nyttig dessutom! Tjoho!
Jag har även fått ett tillägg till min utmaning, hmmmm undra hur det ska gå! Bra hoppas jag, jag är super taggad! Berättar mer vid ett senare tilfälle!=)
Nu bär det iväg till Farsta för att strosa lite i affärer med min kärlek!=)

Hoppas eran fredag är fantastisk!
Ha det bra!=)

2 kommentarer:

  1. Ingen orsak min vän, du vet var jag finns om du behöver mer hjälp... Stor kram!

    SvaraRadera
  2. Låter spännande med ett tillägg i utmaningen! Berätta! Jag blir ju jätte nyfiken! Tycker att du e super duktig, det är roligt att följa hur du kämpar på!!
    Kramar från mig till dig!

    SvaraRadera