söndag 2 maj 2010

Söndag!

Swish sa det så var den helgen oxå förbi! Valborg avnjöts med att fira morbrors "fjälla" Katta som fyllde 50 år, jätte rolig fest måste jag säga jag gillar det här med gårdsfester, blandningen på folk liten som stor, gammal som ung, alla är med!
Det var riktigt roligt även om jag kanske överkonsumerade rött vin just den kvällen, men vad gör det, och föresten så spillde jag ut en del av vinet på Martinas jättefina ljusa jeans oxå så jag kanske inte drack så mycket ändå!=) Länge leve vanish!=) Här kommer lite bilder från festen!=)

Bästa brudarna Evy, Rut och mormor

Bertil







Skulle man råka bli överförfriskad så får man åka skottkärra hem! Stabilt!=) Och den här gången var det i alla fall inte jag!=)

Resultatet av den festen var i alla fall för min del en "rödvinspanna" utan dess like på lördagen men ibland kan det faktiskt vara värt det! Jag hade ju så roligt!=) Och dagen efter lyckades jag trotts att jag var en aning skakis få med en trana på bild! Begåvat!=)
Resten av helgen har vi fixat och trixat med "stugan" så nu är den redo för att bli målad! Skönt!=) Anders har tvättat hela huset utvändigt och jag har småpulat lite, krattat, plockat och städat!

Nu har vi återigen landat i stora staden och jag har varit på ett pass på friskis! Känndes jätte skönt, men jobbigt oxå efter den här helgen!=)
Hoppas eran helg och valborg har varit bra!

Var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar