tisdag 25 maj 2010

Sliten!=)

Jag kan lungt konstatera att jag inte är någon 20-åring längre, ska det behöva ta tre dagar att repa sig efter ett partaj? 30 - års kalaset i lördags var mycket roligt, men idag är det tisdag och jag känner mig fortfarande trött och sliten! Och så  har jag ju så mycket att göra oxå, två tentor den här veckan gör att träningen blir lidande tyvärr, men jag hinner liksom inte riktigt med, heldagar i skolan och tentaplugg på kvällarana tar all min tid! Men jag försöker i alla fall att komma ut på mina promenader, alltid något tills det har lugnat ner sig lite i skolan!
Att jag känner mig trött och sliten kan ju bero på att det var på det här stadiet vi var redan tidigt under kvällen!=)

På lördag ska ialla fall jag och Zara på friskis och prova på Zumba, ska bli riktigt spännande och roligt!=) Är det någon som har testat? Ser i alla fall fram emot det!

Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

1 kommentar:

  1. Åh - Zumba! Du måste berätta hur det var! :D
    Härligt att du kör dina promenader och rensar huvudet emellanåt...annars exploderar du snart... Ta hand om dig fining! KRAM

    SvaraRadera