torsdag 27 maj 2010

Min lugna och härliga Torsdag!

Idag har jag bara gjort sånt som jag själv tycker är roligt, jag har inte pluggat ett dugg! Jag behöver återhämta mig lite tror jag, har noll motivation att ta tag i skolarbetet! Och morgondagens tenta ska jag klara utan att plugga har jag tänkt, det handlar om redovisning och det är ju faktiskt mitt ämne så det ska nog gå bra ändå!
Jag startade i alla fall den här dagen med en långpromenad, jätte skönt! När jag kom hem och hade ätit frukost gick jag ut och klippte gräset och så fick jag för mig att jag skulle "bygga" en liten rabatt vid förrådet, och så behövdes min andra rabatt rensas, sagt och gjort, jag planterade, klippte och mös i den härliga förmiddagssolen! Känner att jag verkligen behövde den dagen utomhus! Och så är det ju så skönt med lite hederligt kroppsarbete! Medans jag ändå var igång så tog jag och städade av inne oxå, skönt att ha det fint till helgen! Jag är nöjd och faktiskt inte ett dugg stressad över att jag inte pluggat något idag, känns skönt!
Och så här vart det!











Ikväll ska jag titta på Eurovision song contest och heja på Anna Bergendahl! Heja heja!=)

Hoppas eran Torsdag har varit underbar!
Ha det bra och var rädda om er och alla andra!

1 kommentar:

  1. Va fint du har gjort =) måste nog komma ner å hälsa på er snart igen.. Massor me kramar från syster yster *L*

    SvaraRadera