måndag 3 maj 2010

Jag har fått "Snigelpost"! =)

Det är få saker som gör mig så glad som att få "snigelpost"! E-post i all ära men visst är det roligt när det plötsligt ligger ett brev i den riktiga brevlådan! Så var fallet idag när jag kom hem från skolan, och inte vilket brev som helst sen heller, det var ett super gulligt kort från min super gulliga vän Helena, och det innehöll massor med peppande och fina ord! Tusen tack söta du, jag är så glad att du tror på mig och behöver allt peppande jag kan få, även om det fortfarande blåser medvind men man vet aldrig när det vänder! Och när och om det gör det ska jag titta på kortet och kämpa på! Helena du ska veta att du är en av mina stora inspirationskällor! Jag är så glad att jag har dig i min närhet!=) Tack tack tack!=)
Och Helena hoppas att du/ni har det underbart i NY, njut!=)

Dagen vart för övrigt inte riktigt som den var tänkt, idag skulle det ha spelats badminton men Peters armbåge är fortfarande inte riktigt bra så det vart ingen badminton! Alternativet vart en rask promenad i kuperad terräng i 45 minuter i stället, det får duga för idag, i morgon är det friskis som gäller igen!=)

Ha det bra och var rädda om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar