lördag 29 maj 2010

Bättre!=)

Idag känns det lite bättre igen! Konstigt hur det kan svänga!
Gårdagskvällen spenderade vi i soffan, trötta och slitna både jag och Anders efter en minst sagt tuff vecka! Vi avnjöt tacos och slötittade på alla tråkiga program, så jag valde att läsa lite i min spännande deckare i stället, mysigt!=)Skön fredagskväll helt enkelt!
Idag har jag faktiskt bara varit inne hela dagen, det är minst sagt skiftande väder ute, en stunden skiner solen och i nästa stund står regnet som spön i backen, märkligt!=) Jag har i alla fall pluggat lite inför engelskatentan på måndag och så har jag börjat städa garderoben lite, har ju faktiskt endel som har blivit lite för stort vid det här laget och en hel del som alltid ligger längst in i garderoben och aldrig blir använt, onödigt, så nu åker dom ut!
Nu sitter jag här ombytt och klar och laddar för min och Zaras Zumba upplevelse, ska bli riktigt roligt, jag återkommer med hur det var senare! Spännande!

Vad kvällen har att erbjuda har jag faktiskt inte en aning om, har inga som helst planer! Ganska skönt faktiskt, jag är ju annars den typen av människa som alltid vill ha något att göra men det har varit så mycket på sista tiden så det är rätt skönt att ha kvällen helt oplanerad! Kanske det blir en jätte tidig kväll, kanske det blir ett glas vin och god mat, kanske jag bara myser ner mig i soffa med boken, mysbyxor och en god kopp te, vad vet jag, helt oplanerat alltså, den som lever får se!=)

Ha en fin lördag!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar