onsdag 26 maj 2010

Den här dagen...ett liv!

Det har varit med blandade känslor jag har genomlevt den här dagen! Det är så vansinnigt mycket att göra i skolan, två tentor den här veckan plus att man ska vara allert och lära sig nya saker på dom andra lektionerna, det är ju en förutsättning för att klara kommande tentor!

Jag skrev en tenta i Personalutvekling idag och känner att jag nog har läst på lite fel, jag har fokuserat på fel saker, tyckt att det har varit annat som var viktigt än det som kom på tentan! Jag kan säga att jag skulle bli väldig förvånad om jag lyckas skrapa ihop till ett godkänt, men jag hoppas såklart eftersom jag varken har tid eller lust med någon omtenta!=)

Jag börjar allvarligt fundera på om jag verkligen har valt rätt utbildning, jag kan ju ingenting, jag är lite trög och det tar ett tag för mig att lära mig saker och jag måste anteckna som en galning för att ens ha någon aning om vad vi har gjort! Jag undrar jag, kanske är det bara en svacka, eller så behöver jag sommarlov helt enkelt!=)
När skoldagen var slut kände jag mig arg, frustrerad, lite ledsen och allmänt nere! Så på vägen hem svängde jag in i Länna och köpte mig ett par nya träningsbyxor då dom jag köpte för ett par månader sedan har blivit förstora! Inte så trist i alla fall!=) Så väl hemma bestämde jag mig för att gå ut och ta en rask promenad för att bli av med den frustration och ilska jag kände och vet ni vad som hände förutom att jag vart gladare! Jag sprang, joggade, gick och jag svettades! Jag kan springa!!! Inte så långa streckor åt gången men ändå, jag springer!! Jag var ute en timme och gjorde slut på alla arga tankar och det känns så vansinnigt skönt!

När jag kom hem kom min söta bror Peter förbi och grillade lite med oss! Så nu efter att ha ätit en god köttbit med bönor och morötter så tycker jag att det är på sin plats att jag får ta mig ett hett bad, för det är jag värd!!!=)

Jag hoppas på en bättre dag i morgon!
Hoppas eran dag har varit fantastisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar