söndag 16 maj 2010

En dag på strippen!=)

Säsongen är igång! Jippi! Jag har ju en stor förkärlek för gamla armerikanska bilar, vi har ju några i våran ägo (både gamla och nya) och igår var det dax att ut och damma av Cadillacen inför sommarens spektakel! Vi gav oss iväg till Kjula flygfält i Eskilstuna jag, Anders och Peter för att titta på dragracing! Och kalla mig vad ni vill men är det något jag går igång på så är det mullrande motorer och däckrök!=) Jag älskar race! Gårdagens "test and tune" på kjula bjöd på en hel del av den varan! Och så solen sen, vilken sommardag det blev härligt, resulterade i ett par knallröda axlar, som tur är så blir jag ganska lätt brun så idag har det lagt sig en aning och i morgon är det garanterat mer brunt än rött! Så ett par öl i solen och alla bilar gjorde helt klart min dag! Me like!=) För att inte tala om flyguppvisningen det bjöds på, det var en nordisk mästare i konstflyg som var där och visade upp sig! Super häftigt, även om jag får handsvett av att titta på så har säkert piloten jätte roligt!=) Det är i alla fall svårt att förklara känslan av att ha sparkat igång säsongen med cruisingar, race, party och andra bilträffar, jag är full av förväntan inför den här härliga sommaren!
Summerar gårdagen med ett par bilder! Titta och njut!=)
Anders och Peter

Det ska börjas i tid!=)

Coolt!

Det är ett flygplan där uppe någonstans!=)


Peter!


Startgran!


På väg!


Depå!


Sådär ja..


Duktiga städare!=)


Jaha, skål då!


Många begåvade föräldrar som satte på sina barn hörselskydd då ljudnivån är extrem emellanåt!
Tummen upp!=)


Häftigt!


Flames!=)


Oxå ett sätt att mecka!=)


Wrrroooommmmm!!!!!

Hoppas eran lördag var kanon!

Ha det bra och var rädda om er!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar