måndag 10 maj 2010

Marknadshelg!


Jag har landat i stora staden igen efter en skön och roligt helg hemma i byn. På lördagen var jag och mamma och shoppade loss lite på maknaden, sen till kvällen fick jag, Anki och Helén för oss att utforska utelivet i Rättvik, sagt och gjort! Kan konstatera att jag har träningsverk i magen efter allt skrattande, det var vansinnigt roligt! Och jag kan även konstatera att jag inte är 20 år längre då jag hela gårdagen mådde som jag förtjänade helt enkelt och även idag måndag känner jag mig trött och sliten=), men som jag sagt förut så kan det vara värt det ibland! Vi hade i alla fall jätte roligt! Låna söta Peters "raggarbil" inkl chaufför fick vi oxå (Peter själv var kvar här i staden) så kanske var det därför vi kände oss som 20 och betedde oss därefter oxå!=) Ha ha!=) Som sagt roligt i alla fall!=)



Nu är det ju som bekant måndag igen och jag har precis kommit hem från skolan, men har massor att göra så det är bara att sätta fart med skolarbetet!
Hoppas ni alla har en härligt måndag!=)

1 kommentar: