onsdag 19 maj 2010

Jag önskar att dygnet hade lite fler timmar!

Jag hinner inte med just nu, jag vill så mycket men tiden räcker liksom inte till! Jag vill träna massor men hinner inte och det gör mig väldigt frustrerad! Skolan tar all min tid! Det märks att det börjar dra ihop sig för sommarlov, allt ska göras nu! Jag tror att jag bäst kan förklara det såhär, fyra och en halv vecka kvar till sommarlov och fyra tentor kvar att skriva! Förstår ni min stress! Plus att jag ligger lite efter med några inlämningsuppgifter, har en av tre kvar nu som ska vara inne så fort som möjligt, helst skulle den ha varit inne i söndags! Så mitt motto är just nu, planera och prioritera! Igår var jag tvungen att prioritera bort friskispasset, surt, men jag hoppas hinna dit ikväll! Precis som min fina vän Lisa sa igår när jag kom hem och var sur och stressad, det är jobbigt när tiden inte räcker till och man blir tvungen att prioritera bort sitt "vanliga" liv, där slog hon huvudet på spiken! Och så hon bjöd på en smaskig kopp kaffe, det var precis vad jag behövde för att orka med gårdagens inlämningsuppgift, och när jag väl satte mig med den uppgiften gick det faktiskt jätte bra!=) Tusen tack Lisa och Malin för en härlig stund i solen!=) Så alltså handlar det nu om att planera och prioritera! Och jag prioriterar skolan framför allt för jag har ingen lust att sitta i sommar eller starta höstterminen med att skriva omtentor!

Hoppas ni alla får en fin onsdag, nu ska jag ge mit ut på min morgonpromenad!
Ha det bra och var rädda om er och alla andra!

3 kommentarer:

  1. va duktig du är...du fixar detta vettu :)...kraaaam Lalla

    SvaraRadera
  2. Du kommer att klara detta galant, du är ju mer än begåvad Malin! ;)
    För att prata lite träning så är det SKITBRA om du iallafall tar dig tid för morgonpromenaderna...fysisk aktivitet brukar städa lite i hjärnan och tanka kroppen med ny energi. Heja dig!!! KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Tack ni fina för era ord, jag kan behöva dom på vägen!
    Puss på er!=)

    SvaraRadera