fredag 28 maj 2010

Jag blir så trött!

Ännu en tenta skriven, bara två kvar! Nästa tenta är på måndag!
Redovisnings tentan idag var jag ju inte så orolig över eftersom det var just redovisning som faktiskt är mitt ämne, men det är totalt hjärnsläpp här vill jag lova! Jag tror att jag klarade tentan men inte blir det ett VG inte! Jag fattar inte! Den här dagen som började så bra med en härlig rask stavgångspromenad, god frukost och humöret och självförtroendet på topp har helt plötsligt vänt och jag känner mig mest arg, ledsen och trött! Hur ska jag vända trenden? SOMMARLOV är nog det enda raka!
Den här fredagen känns mest tråkig måste jag säga, har inga planer och ingenting att göra förutom att plugga engelska till tentan på måndag och det har jag ingen lust alls med! Vad göra?

Har nog ramlat ner i en jätte stor svacka, när det gäller inlärning, kunskap och inteligens! IQ-fiskpinne var ordet! Jag har en mycket klok vän som brukar säga att man ibland kan känna sig som en hängbjörk och det är faktiskt precis så det känns just nu!
Nåväl, bryt ihop och kom igen! Och det ska jag göra med besked, jag lovar, ska snart sluta gnälla!! Always look on the bright side of life!!!! Okej, jag börjar se ljuset i tunneln, 18 juni är det slut på eländet och det är sommarlov i massor med veckor! Jippi! Den blomstertid nu kommer...........!!

I morong eftermiddag är det i alla fall dax för mig och Zara att prova Zumba för första gången, ska bli rikigt roligt, ser fram emot det!

Hoppas ni alla har en härligt fredag och att livet känns ljust och klart! =)
Ha det bra och var rädda om er och alla andra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar