lördag 22 maj 2010

Min by är magisk!=)

Idag när jag har sovmorgon och allt så slår jag självklart upp dom små blå 05:59!=) Det är typiskt, men när jag väl har kommit upp och ser sol, värme och min by så gör det inte ett dugg! Byn känns helt magisk idag, termometern visar redan på 16 varma grader i skuggan och klockan är i detta nu 07:04, det bäddar för en härligt dag och en fantastisk kväll att gå på fest på!

Här är den fantastiska utsikt jag har här hemmifrån just nu, visst är det vackert, dimman i dalen, dom blå bergen som sticker upp längst bort och så solen! Me like! Det är svårt att inte bli lite småförälskad i våran by!
Nu ska jag se om lilla Jonna som i vanlig ordning sover hos mig när jag är här har lust att vakna så vi kan gå ut på morgonpromenad!=)

Hoppas ni alla får en härlig lördag!=)

1 kommentar:

  1. Hej hej heja Malin! :)

    Länge sen jag va in på din blogg men har nu läst ikapp lite :D
    SHIT va du håller igång! Tränar för oss båda tror jag ;)

    Kanske ses vi ngt i midsommar...

    KRAM Carro

    SvaraRadera