onsdag 5 maj 2010

Yeeessss!

Yeeessss, jag klarade det! Skräcktentan gick alltså bra, jag skrapade med ganska god marginal ihop till mitt godkända betyg! Jippi!! Det känns riktigt bra att nu lämna ämnet arbetsrätt bakom mig för den här gången, kursen är avklarad och ja jag har lärt mig en hel del, även om det har varit många stunder då jag inte tyckt att jag kunnat ett dugg och det bara har varit svårt och krångligt! Men nu är det klart och som sagt så känns det vansinnigt skönt, jag kommer att sova som en prinsessa inatt! =)

Har i och för sig en ny tenta att skriva i morgon men den är jag inte alls lika orolig för så det ska nog gå bra!
Nu är det dax att packa inför morgondagens road trip hem till byn!

Ha det bra och var rädda om er!=)

1 kommentar:

  1. Heja heja, vilket härligt flow du har nu! :D Du är grym min vän!

    SvaraRadera