fredag 7 maj 2010

Fredag i byn!

Den här dagen har varit helt underbar, sol, marknad, morgonpromenader, kvällspromenader, grillat, rosé mm mm!!=)
Jag, Anders, Martina och Blossom stövlade runt på Rättviks marknad en stund mitt på dagen, det vart som väntat inköp av ett gäng strumpor (17 par för 100 kr), varsin jacka och lite annat smått och gott!

På eftermiddagen satt jag på altanen och solade medans Anders oljade altangolvet det känns som en helt rättvis arbetsbelastning! Eller vad tycker ni!=) Till kvällen kom Martina och hennes familj hit och grillade med oss, mysigt! Och jag och Jonna tog en sen kvällspromenad med fasters hundar eftersom dom är i staden och hälsar på sina söner! Det var en härligt men kall promenad då termometern såhär på kvällen bara visar på +3 grader! Brrrr!=) Men som sagt så i solen på dagen var det underbart!

Morgonpromenade med Iron Maiden i öronen = kärlek!=)

Dom här sköningarna fick jag sällskap av en bit på promenaden!=)

Anders jobbar!

Jag solar!

Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar