onsdag 19 maj 2010

Fy f****n va härligt!

Idag fick jag äntligen en liten stund över för ett pass på friskis, styrka och kondition! I love It!! Det känns så rackarns skön nu efteråt, jag är klar i skallen, härligt trött i varenda muskel och livet känne lite lättare idag än igår! Jag har i och för sig inte öppnat en enda skolbok nu på kvällen men det är faktiskt värt det, dagen i skolan har varit tuff och krävande så jag kände att jag nog hade gjort mitt för idag, och i morgon har jag ju min lediga torsdag så då hoppas jag få en del gjort! Det ska det oxå packas för att åka hem till byn på fredag och fira en 30-åring, roligt! Ska bli skönt att få komma hem och tanka lite energi, känns som om jag kan behöva det för dom kommande veckorna! =)

Livet svänger sannerligen måste jag säga, ena dagen är nattsvart och den andra är som rosa små moln! Skönt med lite variation!=)

Hoppas ni alla har haft en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar