tisdag 11 maj 2010

Lite krasslig!=(

Dagens aktiviteter har helt och hållet bestått av studier, jag har massor att göra, ligger lite efter men jag kämpar på!=)
Vad det gäller träning den här veckan får jag nog nöja mig med promenader eftersom jag känner mig lite krasslig, har ont i halsen och är lite rosslig helt enkelt, så jag tar det lungt och väntar ut det innan jag kör igång igen!=) Det är lite trist men jag vill inte förstöra det här nu när jag är så på g så jag får helt enkelt lyssna på kroppen och vila lite så jag inte blir sjuk på riktig!=)
Och vet ni i morgon är det "fredag" igen, fast att det är onsdag=) Lovely! Långhelgen ska spenderas i stora staden och jag hoppas på sol och värme även om prognosen inte ser så jätte lovande ut och för den delen har jag ju som sagt en hel del studier att ta igen men det är ju inte helt fel om man kan sitta ute och plugga så jag vill ha soooool!!=)
Nä nu är det dax att fortsätta med pluggandet innan det är dax för en eftermiddagspromenad i den härliga solen!
Hoppas eran tisdag är solig och härlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar