onsdag 5 maj 2010

Coolt!=)

Jag måste skriva några rader om gårdagens pass på friskis, det var ett pulspass på medelnivå (det innebär mycket kondition och lite mindre styrka)! Det var så häftigt, en total utpumpning! Ledaren Cattis är grymt vältränad och inspirerande och hon spelar så vansinnigt bra musik, jag går ju igång på musik och lyssnar på det mesta men när varenda muskel värker och man helst av allt bara vill lägga sig ner och dö eller nåt så drar hon igång Volbeat eller Rammstein på hög volym och det är precis den typ av musik som får allt att vända och ny energi strömmar in i musklerna och man orkar lite till! Det var så vansinnigt roligt, coolt! Musklerna skakade jätte länge efter det passet! Härligt! Det ska jag absolut prova igen! Lovely!

För övrigt så var gårdagen ämnad åt studier som även denna dag är, i morgon ska jag skriva hemtenta i Lönehantering, Skatter och avgifter! Så på förmiddagen idag blir det tentaplugg och på eftermiddagen ska jag till skolan för att få tillbaka den skräck tentan i Arbetsrätt, så vi håller alla tummar och tår att jag har lyckats skarpa ihop till godkänt i alla fall, känner inte riktigt att jag har tid att skriva omtenta men det blir som det blir! Den som lever får se!=) Och i morgon efter tentan bär det av hem till byn igen! Tjoho!=)

Ha det bra och var rädd om er och alla andra!=)

2 kommentarer:

  1. Jag är GRYMT impad av dig Malin!!! Heja heja!!
    Kram Madde O

    SvaraRadera
  2. Du är så grym Malin! Go go go! Puss på dig superwoman!

    SvaraRadera