torsdag 15 april 2010

Ytterligare några centimeter borta!=)

Dagens plan har tro det eller ej gått ganska bra, jag har morgonpromenerat, handlat, pluggat en hel del och varit på gymmet, ända skillnaden var att jag fick gymma själv idag då Håkan var långväga bort och jobbade och inte hann hem i tid så jag körde min tokiga torsdag själv men det gick bra det med!=)
Jag har måttat mig idag igen, skulle egentligen ha gjort det i morgon men jag är som vanligt otålig så idag gjorde jag det! Och jag har loosat ytterligare 4,5 cm runt midjan! TJOHO!! Totalt är det alltså nu hela 16 cm som har försvunnit! Kan ni tänka er, nästa gång jag måttar ska jag ta en bild så kanske ni förstår hur mycket det verkligen är!! Det är vansinnigt roligt och jag mår så bra! Vågen går sakta men säkert nedåt, dock inte i den takt jag hade önskat men strunt samma när det går så bra på måttbandet, i morgon ska jag i alla fall väga mig igen så vi får väl se hur den här veckan har gått då! =) Jag mår så bra och kroppen känns bättre och bättre för varje dag!Jag kan inte förstå att jag inte har gjort det här tidigare!
Life is good!=)

I morgon är det dax för skola igen, heldag med redovisning är ju precis vad man önskar sig en fredag, not!=) Men det känns rätt okej ändå, jag har rätt bra koll på just det ämnet så det ska väl inte bli allt för tungt hoppas jag!=) Har ju lite annat att försöka komma ihåg till tentan nästa vecka!=)

Undra föresten hur det ska gå med det här askmolnet som ligger över oss, jag tänker framför allt på min fina vän Anna som är i Australien och ska flyga hem i morgon, hoppas att hon i alla fall kan ta sig till Europa så kanske det finns en möjlighet att ta sig hem utan flyg! Jag håller tummarna för dig Anna!=)

Hoppas ni alla har haft en fin torsdag!
Ha det bra och ta väl hand om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar