onsdag 28 april 2010

Långledig!=)

Nu är jag ledig i hela fyra dagar! Tjoho, eller jag behöver inte gå till skolan i alla fall, har ju en del att läsa men ändå, tenta igen nästa vecka! Så jag måste ha lite diciplin även när jag är hemma i byn, jag har bestämt mig för att lägga minst två timmar varje dag på studierna så ska det nog gå vägen! Hoppas jag!

Gårdagens badminton gick bra förutom att Peter hade gjort illa sig lite i armbågen och var tvungen att spela en del med vänster hand och gissa vad som hände då......JAG VANN!!!=) Jag är egentligen ingen tävnligs människa men ska jag vinna så vill jag göra det när det är rättvist så jag räknar inte gårdagens seger! Men Peter sa att den här gången spelade jag bättre än någonsin så det var ju synd att jag inte vart riktigt utmanad då!=) Kroppen svarade i alla fall ganska bra på motionen, kanske var det bra att det vart lite lugnare spel igår! Ska bli spännande att se hur det känns på kvällens friskispass! Jag återkommer med det!=)

Jag har idag varit och gjort ett välbehövligt inköp, en sport bh från Nike! Ska bli spännande att se om jag kan röra mig lite mer nu när dom förhoppningsvis inte hoppar omkring så mycket och inte i otakt i alla fall!=) Vet inte om den är bra men det återstår att se!

Många nyheter idag, förhoppningsvis får vi oxå med oss söta Lisa på kvällens pass, få se om hon blir lika "friskisbiten" som jag och Zara!=)

I morgon bär det av hem till byn igen, ska bli skönt att få komma "hem" en vända! Jag ser fram emot helgen då vi ska titta på en och annan brasa, tvätta huset som ska målas, fira en 50 åring, ta en och annan härlig promenad och bara ta det lungt, det behöver både jag och min Anders.
Sen är det bara ner hit till stora staden några dagar innan det är dax att åka hem igen för att avnjuta Rättviks marknad nästa helg! Skoj!

Ha det bra och ta väl hand om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar