onsdag 14 april 2010

Tentaångest...igen...eller som vanligt!=)

Plötsligt for en tanke över mig! Hjälp jag går ju för f-n i skolan oxå och nästa vecka är det tenta igen....Arbetsrätt! Shit! Sista tentan innan slutbetyg i kursen, måste gå bra!! Kommer ni ihåg att jag skrev tidigare i år att det inte skull bli såhär, hmm! Den planen sparck kan man säga!=)
Jag vill ju inte göra något annat än att träna och tänka på vad för mumsig och nyttig mat jag ska äta!=) Ekvationen går inte ihop riktigt, jag tror det är något knas med x och y eller nåt sånt!=) Dygnet har för få timmar helt enkelt!

I alla fall ser morgondagens plan ut som följande: morgonpromenad, frukost, åka och handla mat (ett måste då kylskåpet gapar tomt), plugg plugg Lunch plugg plugg fram till det är dax att åka till gymmet vid 16.30 tiden! I morgon är det "tokig torsdag" på gymmet och det är inte nådigt vill jag lova! Styrka och kondition i ett rasande tempo! Det är alltså ett sånt galet påhitt Håkan har, och muskleran brukar kännas som spagetti efter det! Härligt!=) Sen är det dax att byta till sommardäck på bilen (det får nog Anders göra medans jag gymmar tror jag!) och så hem och laga middag och fortsätta plugga! Tror ni min plan håller? Jag är tveksam, morgonpromenaden och gymmet blir det garanterat men undra om jag kommer att hinna träna hjärnan så mycket som jag borde! Tur är att jag har helgen oxå på mig!=) Det ska säkert gå bra hoppas jag, tur att det är ljusa kvällar nu så man är lite piggare och lite vaknare längre!=) Prisade är i alla fall mina "lediga" torsdagar, hade aldrig klarat skolan utan dom! Det är så mycket och läsa och lära och efter en heldag med massor av föreläsningar i skolan känns det sådär att åka hem och sätta sig och läsa hela kvällen!

Idag har jag ju självklart varit ute på morgonpormenad, varit i skolan hela dagen onsdagar är veckans värsta dag, tunga men intressanta föreläsningar, sen på kvällen var jag och Peter ute på en promenad i stället för gymmet! Och det är grymt härligt ute nu, soligt, varmt och våren är här!=) Lovely!

Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar