onsdag 21 april 2010

Tenta och tränings onsdag!=)

Nu är tentan skriven och klar och jag hoppas självklart på att det har gått bra, men när det gäller det här ämnet och med den här läraren vet man aldrig!=) Så den som lever får se!

Dagen har bara försvunnit idag, kände mig rasande trött efter att ha skrivit tentan, i och för sig inget ovanligt men ändå, psykiskt utmattad!=) Så nu snart är det dax att även bli fysiskt utmattad! Klockan fem är det dax för ett pass på Friskis & Svettis igen! Roligt! Ska bli skönt att ge kroppen en riktig genomkörare en dag som denna, har en del spänningar i nacke och rygg efter förmiddagens "spänning" i skolan!=)
Gårdagens badminton träning gick bra, men varför ska det vara så jäkla svårt att träffa bollen!?! =) Jag har inte lika mycket träningsvärk som förra gången men det känns ändå! Skönt!=)

Imorgon är det dax för veckans mätning igen, spännande, men jag tror inte på något jätte kliv på måttbandet den här gången, eftersom veckan mest har varit stillasittande med näsan i skolböckerna, i morse hoppade jag till och med över morgonpromenaden för att hinna läsa en halvtimme till innan skrivningen, till ingen nytta egentligen, jag tror inte på den där sista "korvstoppningen", det man läser kommer man inte ihåg i alla fall!

I morgon är det min lediga torsdag igen, skönt! Då är det dax att sätta fart inför nästa tenta i lönehantering, skatter och avgifter, roligt - nej inte ett dugg!! Ingen rast och ingen ro!=)

Hoppas ni alla har haft en härligt onsdag trots det lite trista vädret, för här i stora staden har det ramlat ner snöblandat regn nästan hela dagen, trist! Det som är bra med den här dagen är att äntligen har min fina vän Anna äntligen tagit sig hem till Svearike! Välkommen hem Anna! Hoppas vi hinner ses den här gången!=)

Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar