måndag 19 april 2010

Måndag

Oj oj nu är det måndag igen, helgen avnjöts mest med näsan i skolböckerna men jag känner mig ändå inte riktigt redo för tenta än, tur att det är ett par dagar kvar och några timmar kvar att läsa. Träningen har legat lite på hyllan sen i lördags förutom mina morgonpromenader förståss, men i morgon ska vi spela badminton igen! Skoj!=) Och sen kör vi på med friskis, gymmet och promenader!=)

Idag vandrar min fina vän Helena i mål, efter sina 80 mil genom spanien! Det har varit en brokig resa med blod, svett och tårar, kämpa, vilja, och skratt. Det ska bli härligt att höra om hela hennes vandring när hon kommer hem till Sverige igen! Jag är mycket imponerad av dig Helena!=) Bra kämpat!

Min dag ska jag som vanligt tillbringa i skolan, mer nytt att läsa och lära!=)

Hoppas ni alla får en fin måndag!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar