fredag 2 april 2010

Långfredagen!

Ja  nu är påsken här på riktigt, igår kom det några söta påskkärringar och påskgubbar och knackade på! Jag tycker det är jätte roligt!=)
Den här långfredagen ska jag ställa till med ett litet födelsedagsbaluns i efterskott för nära och kära! Tänker bjuda på lite bakad potatis och skaldjur och vin förståss till den som vill ha!


Trist är bara att min Anders är inte riktigt kry, han har lite feber och huvudvärk, inge bra, men vi får hoppas på att han piggnar på sig under dagen!

Jag har ju redan fått en hel del presenter, ja jag är barnsligt förtjust i paket, inehållet är egentligen inte så viktigt det är själva paketet som är spännande! I alla fall så fick jag en stegräknare av mormor och morfar! Roligt! Igår gick jag 10896 steg, den är så roligt min stegräknare för den räknar inte bara steg, den räknar antalet snabba steg ,kilometer och kalorier oxå! Ska försöka komma upp i 12- 15 000 steg per dag har jag tänkt, så det är bara att traska på!=) Och det var jus det, traska är precis vad jag ska göra nu! Morgonpromenad var ordet!=) Glad Påsk igen då!=)

Ha det fint och var rädda om er!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar