måndag 5 april 2010

Slut på påsk!

Jaha då var påsken över för den här gången, rätt skönt faktiskt så livet kan återgå till det normala! Det vart nästan som planerat, mycket mat, härligt sällskap och en del motion och en del vin, ska lägga ut lite bilder senare på vårat påskfirande men först måste jag hitta sladden till kameran=)!
Mormor är dålig igen så igår fick vi skjutsa in henne till sjukhuset igen och hon är kvar där så idag ska jag och morfar åka dit och hälsa på! Hoppas du snart blir frisk fina mormor!=)
Idag åker min kärlek tillbaka till stora staden, men jag stannar kvar i byn några dagar till för jag har Påsklov! Tjoho! På torsdag ska jag ge mig av till staden och då ska mamma följa med! Roligt!!
Nu ska jag ta en promenad och se om det är något liv på byn!=)

Ha det bra så länge!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar