fredag 9 april 2010

Hemma i stan!

Ja nu är jag hemma i stora staden igen och idag står det shopping på schemat! Tjoho!=) Jag och mamma ska ut och göra stan osäker! Mamma har redan hunnit shoppa tre par skor, fast vi inte ens varit här ett dygn ännu! Det är begåvat tycker jag, jag har ju själv svart bälte i shopping så man kan ju undra vem jag brås på!

Mormor är kvar på sjukhuset och igår gjorde dom en sån kranstjälsröntgen och en ballongsprängning av kärlen, det hade vari jobbigt och gjort ont och mormor kände sig lite medtagen efteråt men läkarna säger att resulatet vart bra så då hoppas vi på det!=) Som tur var så var Agneta där med henne under tiden, alltid skönt att ha någon med sig när man känner sig liten och utsatt! Krya på dig fina mormor!=)

Till kvällen kommer morbror Stefan och hans familj hemmifrån byn hit till stora staden och ska checka in under helgen, trädgårdsmässa i Älvsjö var ordet!=)
Hoppas ni alla får en fin fredag!=)

Ha det bra och var rädda om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar