tisdag 13 april 2010

Träningsvärk!

Aj aj aj! Rackarns vad ont det gör i min arma kropp! Men det är det värt!=) Badmintonen var tuff måste jag säga, jag har vansinnig träningsvärk efter gårdagens pass och det har bara blivit värre under dagen! Kvällens pass på gymmet var en lång plåga för mina stackars ömma muskler! Hi hi! Men jag inbillar mig att jag kan träna bort värken så jag kör på och efter gymmet kändes det genast lite bättre! Skönt! Nu ska jag ta mig ett hett bad för att ytterligare mjuka upp dom ömma musklerna och så jag tar mig upp ur sängen i morgon!=)


Dagen har för övrigt varit bra, har varit i skolan och lärt mig massa nytt och sen efter träningen var Peter hit och åt middag med oss, mysigt! Han har bokat in nästa veckas badmintonpass på tisdag så vi får väl se om jag kan träffa lite fler bollar då!=)
Nu är badet färdigt att krypa ner i, härligt!=)

Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar