torsdag 22 april 2010

Livet är bra!=)

Vilken härlig avslutning på en ledig tordag! Friskis & Svettis är min grej helt enkelt! Måste passa på att tacka fina Zara för att du "lurade" dit mig! Tusen tack, det är så roligt och som sagt var så är det ju massor med roliga pass kvar att utforska, och så ska vi ju självklart prova även dom som vi redan har besökt igen!!
Jag har måttat mig nu på kvällen och ytterligare 3 cm har försvunnit, visst är det fantastiskt, nu är det alltså totalt 19 cm nästan två decimeter, vart har det tagit vägen? Jag ser det inte själv riktigt ännu, men Anders ser det och han lovar att måttbandet inte ljuger!=)
Och som jag lovade förut så skulle jag ju lägga ut en bild och här är den så får ni bedöma själva! Kanske lite svårt att se såhär men ändå! Kul i alla fall!
Livet känns helt okej en dag som denna!

Hoppas att ni alla har haft en fin dag!
Ha det bra och var rädda om er och alla andra!=)

2 kommentarer:

  1. Men JÄKLAR vad jag blir imponerad Malin!!! Du är så jävla grym!
    Visste väl att det ligger envishet i grundvattnet hemma i byn... ;) Go go go!

    SvaraRadera
  2. Ha ha, ja det är något med byn i alla fall, vattnet, luften, mentaliteten jag vet inte men envisa är vi båda två, uppenbarligen!=)

    SvaraRadera