torsdag 1 april 2010

1.a april!

Jaha då var det 1:a april och dax att luras, eller? Jag är vansinnigt dåligt på just det så jag har inget bra skämt på gång! Sen har jag väldigt svårt att hålla minen oxå! Det var som för ett antal år sedan då jag som vanligt inte heller kunde komma på något bra "lur", så jag ringer till min söta bror Håkan och säger "har du hört att Sundsvall har brunnit" och hans rent spontana svar blir "VA hela stan"!! Ha ha ha! Han gick på det, märkligt, fast sen kom jag på att det var ju inget skämt, Sundsvall brann ju faktiskt 1888, och jag har läst mig till att det var den största branden i Svariges historia någonsin!=) Det är väl det närmsta ett aprilskämt jag har kommit! Har ni några bra skämt på lut?

Nåväl den här dagen ska jag starta som vanligt med en morgonpromenad med depå stop hos mormor och morfar för att äta havregrynsgröt med dom, senare blir det nog en tripp till mora för att inhandla helgens förnödenheter! Och så kommer ju min fina Anders hit idag oxå! Jippi!=)
Sen bär det väl av till Blåkulla i vanlig ordning!

GLAD PÅSK!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar