tisdag 13 april 2010

Badminton!

Jag måste brar skriva ett snabbt inlägg om min badminton upplevelse igår! Shit vad roligt det var, men jag med mitt bollsinne och sisådär graciösa stil träffade verkligen inte alla bollar men några fick jag tillbaka över nätet i alla fall, och jag fick springa på den där planen som en galning!=) Idag har jag veckans träningsvärk och det är det värt för det var så vansinnigt roligt, och svettigt! Vi spelade en timme med bara några korta vattenpauser och jag var helt genomsvettig efter den timmen!=) Nästa vecka kör vi ett pass till! Tjoho!=)

Idag har jag startat dagen med en uppfriskande morgonpromenad, ett par koppar starkt kaffe och min "helenafrukost"! Så nu är det dax att ge sig av till skolan igen efter ett långt och härligt påsklov!=)

Ha det fint och hoppas ni får en härlig tisdag!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar