lördag 17 april 2010

Dagens plan.=)

Dagens plan ser ut som följande: först mitt livs första (men förhoppningsvis inte sista) pass på Friskis & Svettis med söta Zara, tentaplugg, tentaplugg, och så plötsligt lär det ha blivit kväll igen och då tror jag att jag ska slänga ett par köttstycken på grillen och göra en härligt lördagsmiddag åt mig och min Anders, det kan vi vara värda! En kvällspromenad hoppas jag också att vi ska hinna med. Jag återkommer med hur bra jag har lyckats hålla planen denna härliga dag!=)
Anders är som vanligt i garaget med dom andra bilfarbröderna den här lördagen! Det är bra för idag har vi inte tid för varandra i alla fall, jag ska ju läsa arbetsrätt hela dagen och vara sådär lagom social!

Igår var det ju skola hela dagen, senare åket vi och inhandlade lite kvällsmys i form av nyaste Harry Potter filmen som inte är så speciellt ny längre men vi har inte sett den och tro det eller ej så gillar vi just dom filmerna, lite mysigt! Så det var våran fredagskväll! Mys i soffan till en film! Skönt efter en slitig vecka! Jag inhandlade oxå ett par nya träningsbyxor och ett eget badmintonracket (så jag slipper hyra i framtiden) som jag ska inviga på tisdag! Skoj!

Wow jag upptäkte precis att jag har kamera i min dator (den är ny, datorn alltså) bilden ovan är tagen med den, coolt!
Min vän Anna har fortfarande inte kommit hem, hon är nu fast i LA fram till tidigast måndag men troligtvis onsdag har dom sagt till henne, stackare! Hoppas du snart kommer hem fina Anna!

Hoppas ni alla får en härlig lördag!
Ha det fint!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar