måndag 2 november 2009

Väl Godkänt!=)

Jag är bäst....eller bra i alla fall!=) Jag fick i alla fall tillbaka en analys i personlaekonomi jag skrivit idag och betyget var VG! Det är det högsta vi kan få då vi  bara har IG, G och VG i betygssakalan! Jag tycker att det här med analyser är jobbigt och svårt och var helt säker på ett negativt resultat med tanke på att den förra analysen jag lämnade in bara gav mig precis godkännt! Det känndes i alla fall jätte skönt, kanske har jag förstått någonting av det här med personalekonomi i alla fall!=)



Förra veckan var ju som bekant höslovsvecka och min ambition var att tenta plugga som bara den, det gick inte riktigt som jag hade tänkt mig. Så nu sitter jag här med bara två dagar kvar till stora tentan i Arbetsrätt och har nästan allt kvar att läsa! Men skam den som ger sig, det kommer att bli ett par sena kvällar nu känner jag på mig!=) Hoppas att jag har tagit in tillräkligt mycket under föreläsningarna! Det lär inte bli några toppbetyg på den här tentan men jag hoppas att jag i alla fall kan få godkänt! Håller tummar och tår för att jag inte blir så nervös och inte kommer ihåg någonting, som är min största fasa inför alla tentor!=)

MW =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar