torsdag 26 november 2009

Ledig!

Jag är ledig idag! Jag tänker inte göra några måsten alls idag bara hämta energi och försöka ta det lungt! Jag och Håkan ska äta lunch och bara mysa omkring. Jag tänkte faktiskt ge mig på att baka lite lussebullar, det kan ju bli med varierande resultat för någon bagare är jag verkligen inte, det brukar bli torrt och platt och smaklöst när jag bakar, men jag får väl prova ändå! Jag köpte en sån "byggsats" lussebullar igår som man bara ska tillsätta vatten, vad kan gå fel liksom? Jo allt, när jag är i farten!=) Matlagning är min grej, men det här med bakning...hmm ja jag vet inte. Jag återkommer om hur det gick! =)
Hur det än är så ser det i alla fall ut som om solen tänker titta fram idag i alla fall så ligger inte himelen på marken idag och det gör mig jätte glad, energi!=) Nu skulle det bara ha varit typ två decimeter snö och -5 grader så hade det varit perfekt. Aldrig är man riktigt nöjd! =)


Hoppas ni får en fin torsdag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar