söndag 22 november 2009

Nu har snart den här helgen passerat!



Ja som sagt så har snart denna helgen passerat!
Igår var jag och Anders ute och inhandlade en hel del julklappar!=) Och senare på kvällen bjöd Zara och Håkan oss på jätte mumsig middag och trevligt sällskap, det var precis vad vi behövde efter en dags shoppande med trötta fötter och tomma magar!
Så kom söndagen och det vankades skidor på TV:n. Heja Sverige! Damerna plockade hem segern i stafetten! Cooolt! Jag älskar att titta på längdskidor, riktigt mysigt! Så alltså har jag spenderat nästan hela dagen i soffan framför tv:n! Skönt! Det har varit en lugn och skön helg, sånna man verkligen behöver ibland för att ladda baterierna.





Fick ett litet sorgligt men säkert välbehövlig mail från min söta syster Martina, hoppas att svaret jag gav inte vat allt för upprivande, tanken är att jag vill visa att jag bryr mig om alla människor jag tycker om. Hoppas det gick fram!

Jag är av den bestämda åsikten att ärlighet vara längst. Ibland kan det vara skit jobbigt att höra sanningen, eller i alla fall någon annans sanning. Så mitt tips är vill ni inte höra min åsikt, fråga inte! =) Enkelt va!?!=)

Och nu när julen nalkas ska ju alla vara snälla och glada så det tänker jag oxå försöka vara, i alla fall glad! =) Snäll är jag ju nästan alltid om jag får säga det själv i alla fall!=)

Ha det gott och ta väl hand om er och alla ni tycker om!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar