onsdag 18 november 2009

Omtenta!

Skräcktentan jag skrev samma morgon som jag fick beskedet att Håkan var sjuk gick sådär kan jag säga nu med facit i hand! Inte bra alls faktiskt så det är bara att ladda för omtenta, och det roliga med det är att vi fick tillbaka tentorna idag och ska skriva om på fredag, lyllo en hel dag att plugga på fick vi! Men men jag kan ju i alla fall skylla på att jag hade lite annat att tänka på en arbetsrätt den morgonen! Och som våran lärare sa så hör det till studetlivet att skriva en del omtentor! =) Så det är väl bara att bita i det sura äpplet!

Det man kan reta upp sig på var att hälften av klassen vart underkända, är det fel på oss eller är det fel på den som lär ut? Våran klass har i alla andra ämnen legat långt över medel på tentorna så vad hände nu liksom!=) Lite märkligt, eller?

Det är i och för sig ett väldigt svårt ämne det här med arbetsrätt med massvis med lagar och förordningar att tolka och förstå, men kanske var nivån på tentan lite för hög efter att bara ha läst arbetsrätt i ca 10 veckor. Vad vet jag! =)
Hur som helst så tänker jag inte öppna böckerna ikväll utan det man inte gör idag får man helt enkelt göra i morgon! Ha ha!

Ikväll kommer Håkan och Zara hit och äter lite middag med oss så då ska vi bara njuta av trevligt sällskap och inte haka upp oss på små missöden som omtentor och sånt!

Ha det bra och ta väl hand om er! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar