tisdag 10 november 2009

Behöver energi!=)

Det tar på krafterna det här! Den här veckan behöver vi alla repa oss lite efter förra veckans dramatik! Konstigt hur kroppen fungerar, när det är som värst går den i 180, utan att behöva sova eller äta. Och nu när det är lugnare skulle jag kunna sova dygnet runt känns det som, och ja jag blir faktiskt hungrig igen!=) Det här med sömnen är väl någonting man behöver ta igen antar jag, men det är jobbigt att vara trött, jag gillar inte det!=) Jag är vanligtvis en riktig morgonmänniska som älskar när dagen gryr och jag får gå upp ur sängen, men som det är nu vill jag inget hellre än att ligga kvar och sova! Det kanske inte heller var världens bästa ide att avsluta föregående panikvecka med partaj på lördagen, men det var samtidigt skönt att få komma iväg lite! Resultatet vart en rejält slapp söndag!=)
Och så är det Novemeber = mörker, mörker, mörker! Ingen energi alls! Jag vill ha snö, inte regn! Jag önskar att det skulle kunna bli lite ljusare, jag gillar ju hösten och så men nu får det räcka med regn och rusk! Snö var ordet!=)


Det är tur att det är massvis att göra i skolan, det är ju oxå något jag måste ta igen efter förra veckan!=) Den här veckan ska två grupparbeten lämnas in, jag ska läsa en bok och skriva en recension om den, och jag har tenta på fredag! Jippi!=) Jag skulle behöva en stor dos med energi, och en liten med motiavtion för den börjar tryta lite!=) Men snart är det dax för praktik och det ska bli jätte roligt och sen är det jullov!=)
Jag längtar till julen, det är den mest härliga högtid vi har tycker jag!

Fånga Dagen!=0)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar