torsdag 26 november 2009

Jag har bakat!!=)

Länge leve "byggsatsen"! Det gick ju galant att baka med "byggsats" så jag slog till och gjorde lite pepparkaksmuffins oxå, även dom av "byggsats" bara att tillsätta vatten och vispa ihop och vips så var dom klara!
Okej mina lussebullar kanske inte är så snygga, dom är väldigt mycket jag kan man säga, lite stora och klumpiga, men väldigt goda!=) Det här var riktigt roligt! Ska ge mig iväg och köpa flera sånna bara vispa ihop grejer tror jag. Ett litet problem jag har är ju att jag själv inte är sådär jätte förtjust i just bakverk, men jag får väl ställa till med kafferep nu när det gick så enkelt att baka. Jag har ju många nära och kära som är väldigt förtjusta i sötsaker!



Ha det gott!=)

1 kommentar:

  1. Jag tycker bullarna ser jätte goda ut..=) Mums..
    Kramizar i massor till dej kära syster

    SvaraRadera