torsdag 5 november 2009

Jag känner mig lite liten idag!

Ännu en dag har passerat, och jag har mest vankat omkring här hemma och funderat över livet. Vad som är meningen, vad som händer här näst osv. Och precis som igår har telefonen gått varm här hemma, och det tycker jag är skönt! Man behöver älta runt lite i sånna här saker när det händer!

Och i morgon kommer mamma och pappa hit, det känns jätte skönt för jag har känt mig lite liten dom senaste dagarna.Vi behöver verkligen våra föräldrar nu! Det ska bli så skönt att dom kommer hit och "tar hand" om oss allihopa lite! Vi behöver lite trygghet i tillvaron just nu!
Det är när det händer sånt här som det märks att man har en bit att åka till varandra!  Och med den känslan och att ha sett Håkan må mycket bättre idag hoppas jag på en lugnare natt! Nu kan det bara bli bättre!=)


Nu på kvällen var jag och Anders in och hälsade på Håkan, han ser mycket piggare och gladare ut idag men har ju hamnat på en avdelinging där han med sina 24 år drog ner medelåldern till typ 95!=) Han får eventuellt komma hem i morgon! Senare nu har Peter varit här och ätit lite med oss, känndes skönt att få rå om honom lite mitt uppe i alltihop! Och så kom söta Lisa över och fikade lite, det var oxå skönt att få lite annat att tänka
på, skratta och prata lite strunt! Love it!=)

Take care!=)

3 kommentarer:

  1. Jag försår om det är jobbigt :(...Tur att ni är en så underbar och stark familj som hjälper och stöttar varanndra <3...älskar wildemoarna..kram

    SvaraRadera
  2. den anonyma är jag Lalla :)

    SvaraRadera