torsdag 5 november 2009

En halvbra natt!

Äntligen är den här natten slut, sömnen har varit minst sagt orolig och natten har kännts otroligt lång, jag tycker det känns skönt nu när morgonen gryr och det är okej att gå upp. Jag har vaknat flera gånger och kollat telefonen, rädd att missa ifall det ringer vilket inte är troligt när man sover så lätt som jag har gjort inatt!=)

Vädret den här morgonen speglar min känsla och mitt humör idag, grått, snöblandat regn och blåsigt! Orolig och lessen! Den första chocken har väl släppt nu och då kommer den riktiga rädslan och alla tankar, tänk vad som kunda ha hänt, varför händer det, man vet aldrig vad man springer omkring med i kroppen eller när det slår till. Nu vet jag att man inte kan gå och tänka så men ibland är det svårt att låta bli.

Vi är väldigt tighta i min familj, umgås och pratar med varandra i tid och otid och jag kanske är den oroliga skälen av oss, jag oroar mig sällan för mig själv men väldigt ofta för alla andra. Inatt har jag oroat mig för hur Peter mår, dom är trotts allt enäggstvillingar, hur mycket av Håkans känslor känner Peter egentligen? Och hur mår egentligen Zara? Jag tänker på er mina kära!

Kärlek till alla!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar