tisdag 3 november 2009

Ångest!=)

Nu har den riktiga tentanojan infunnit sig, den kommer som ett brev på posten! Men en positiv sak är ju att jag inte behöver känna mig ensam, för min hjärna påminner mig ständigt om att jag behöver läsa mer, plugga, plugga, plugga!!=)


Det är ungefär som att ha en liten ängel på ena axeln som säger att det alltid går att göra om en tenta om det inte går vägen, och på den andra sidan sitter en liten djävul och pressar på! Vi får väl se vem som vinner tillslut!=)


Inte nog med att det rasar på med tentor och inlämmingsuppgifter nu, dessutom fick vi idag ett projektarbete som ska vara klart nästa trosdag!! Vad ska vi få tiden ifrån??? Tänk att det alltid ska vara en bristvara, tid alltså, inte brist på saker att göra! Ångest var ordet! =) Jag ska alltså inom två veckor göra två stora tentor, lämna in en uppgift i arbetstidslagen, läsa en bok och skriva en resension om den och så det här projektarbetet. Panik!!!=) Och på fredag börjar vi med ett till ämne Affärsengelska, jag kan ju bara tänka mig vad som komma skall där oxå! Jag lovar att jag längtar tills praktiken börjar så jag får arbeta som vanligt folk och kanske få någon form av fritid! Snar så, bara 5 veckor kvar nu!!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar