fredag 20 november 2009

Fredag!=)

Jaha då var det fredag igen! Veckorna bara springer iväg! Idag är det dax för omtenta och jag har väl läst på lite men tycker att jag kan det så det är väl bara att hålla tummarna!=)

Den här dagen kommer att se ut som följande, till skolan för första lektionen som är Affärsengelska, jätte roligt med en jätte härlig lärare! =) Sen skriva tentan och så på eftermiddagen har jag en tid bokad hos min söta frisör Anna för att få kalufsen fixad! Skönt! Det är allid härligt att vara nyklippt tycker jag! Till kvällen blir det slapp i soffan och idol tror jag!=)

Har inga symptom från gårdagens spruta ännu förutom att jag är lite öm i armen! =) I mogon ska jag och Anders ut och trängas och handla julklappar! =) Me like!=)

Hoppas ni får en bra fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar