söndag 29 november 2009

Jag är nöjd!

Jag är sjukt nöjd med gårdagens konsert! Takida var helt fantastiska!=)


Ready to rock!


Zara är en mycket begåvad ung dam, vi andra (utan öronproppar) gick hem halvdöva! =)




Yeeeeaaaaaa!!!!!!=)


Curly Sue!
Och Helena, jag sjöng för full hals så det nog räcker för både dig och mig!! =)

Dagens resa till Dalarna och Röjeråsen idag har gått bra men man blir bra trött av att åka! Jag har spenderat dagen med nära och kära och så har jag lite smått börjat julpynta "stugan" =). Det är skönt att vara här men jag saknar min Anders hur mycket som hellst! Gillar inte att vara ifrån honom! =) Älskar dig vännen!=)

Ha det bra alla goa människor! =)

2 kommentarer:

  1. Älskar dig med vännen.

    SvaraRadera
  2. Öronproppar är inte alls dummt. Anävnder själv alltid öronproppar på koserter och uteställen och ibland på gruppträning gymmet och bio. Vill verkligen itne få tinnitus som några vänner ahr fått. Kan rekommendera apotekets hudfärgade öronproppar. Skäna och dämpar bra man framför allt så syns de inte ett dugg när man har rullat dem riktigt håt och pluggat in dem ordentligt djupt i öronen.

    SvaraRadera