torsdag 14 januari 2010

Två år med ring på fingret!

Ja just idag för två år sedan var jag tvungen att ta saken i egna händer när min käraste aldrig fick arselet ur vagnen som man brukar säga!!
Jag tyckte att det efter ca 6 års förhållande och 5 års sambo i alla fall var dax att förlova oss! Sagt och gjort! Jag gick och köpte ringar, lax och blommor och så lagade jag en super god middag och skrev ett fint litet kort där jag förklarade mitt ärende och så fick han asken med ringarna i! Gissa om chocken lyste ur ögonen på honom!=)

Så idag är det alltså dax att fira denna lilla dag som är våran aldeles egen!=) Men idag blir det fläskfilé, svampsås och potatis och ett glas rött! Och Anders om du läser det här så vet du att jag tycker att det börjar bli dax för en till ring!!! Innan jag även tar den saken i egna händer menar jag!=)=)=)!!!
Jag älskar dig min Anders och tack för alla år vi har haft tillsammans så här långt!=)


Ha det gott och vårda kärleken!=)

3 kommentarer:

  1. Jag tycker verkligen att det ska bli kul att du tar saken i egna händer om inte han friar förstås,,,själv får jag bara drömma!!!!!!!!!!!!!Inkan

    SvaraRadera
  2. Grattis på er <3 / puss Lalla

    SvaraRadera