lördag 30 januari 2010

Städa!=)

Jaha då var det lördag igen och Anders är som vanligt i garaget med dom andra bilfarbröderna! Min lördag känns lite långtråkig, jag har verkligen ingenting speciellt att göra! Skidorna på tv:n som annars brukar ta upp min tid ligger på is...eller uppladdning kanske man ska kalla det för OS startar ju om några veckor! Vad gör man då en sån här lördag? Jo man gör det man är bra på helt enkelt, man städar!=) Och det gillar ju jag i vanliga fall, eller i alla fall känslan när det är klart, men även det känns lite tråkigt idag! Har ingen motivation alls inte till något känns det som, tråkigt!
Men nu när jag har vridit på stereon och far fram med "snabeldraken" och samtidigt tränar på buggstegen så känns inte livet så trist ändå tror jag!
Och en till sak som gör livet lite roligare är Rihannas låt Russian Roulette, den är sjukt bra tycker jag! Inte så buggvänlig dock men man behöver ju pausa i buggandet ibalnd oxå! Så en liten "tryckare" med skurmoppen mellan varven är inte heller så tokigt! Annars är det The Baseballs, Scotts, Lasse Stefanz  och andra buggvänliga låtar för hela slanten här hemma idag!
Musik av alla de slag är livet!!
Ikväll kommer i alla fall söta Peter och äter middag med oss, alltid trevligt med lite sällskap!
Hoppas eran lördag är lite mer givande än min! Nu ska jag skura färdigt golven och sen ska jag leka spa!=)

Ha det bra och var rädda om er!=)

2 kommentarer:

  1. Duktig du är som städar trots noll motivation :)
    Själv har jag varit på Nikes träningsconvent idag med Helena... tyvärr för förkyld för att vara med på de klasser som tänkt, men är nu hemma i soffan för lite "kyra på" och hoppas vara pigg i morgon. Så, hellre städa o va frisk än att gå på halvfart ;) Ha en skön kväll Malin!

    SvaraRadera
  2. Så sant, jag har oxå genomlidit en dunderförkylning för en vecka sen, inge roligt alls! Städningen gick ju ganska bra ändå tillslut, och det är ju med en rätt skön känsla man kan sjunka ner i soffan och avnjuta ett glas vin!=)
    Krya på dig söta du och hoppas morgondagen blir bättre!=)
    Kramar i massor!=)

    SvaraRadera