onsdag 27 januari 2010

Bugg!

Wioooo! Ja det var riktigt roligt! Svårt och svettigt men som sagt jätte roligt!
Det var med en del skeptiska komentarer vi gav oss iväg till kursen, men jag tror att alla nu såhär efteråt känner sig nöjda och glada! Frågan är hur glad min helt otränade kropp känner sig i morgon!=) Jag kan lungt säga att jag kommer att känna att jag har varit på buggkurs!=)

Nu gäller det att träna in stegen och den första turen vi fick lära oss så det sitter till nästa vecka!=)

Jag vill också passa på att grattulera våran eller egentligen Peters söta Sofie på hennes födelsedag, 23 unga år har hon idag blivit! Grattis fina du!=) Och vilken fin present hon fick av sin Peter! En nybörjar kurs i bugg! =) Coolt!=) Många grattis kramar från mig till dig!=)



Ha det bra och ta väl hand om er och alla andra!=)

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt Malin!!! Ska bli SÅ intressant att höra hur kroppen mår imorgon... ;) Stor kram och sov gott...

    SvaraRadera