onsdag 20 januari 2010

Jag har världens snyggaste kompis!=)

Idag har jag gjort det som jag aldrig trodde att jag skulle göra, för det passar liksom inte min stil riktigt, jag är ju en livsnjutare av en lite annan sort, jag gillar god mat, vin och stillsamma aktiviteter som att läsa en bok på altanen en ljumen sommarkväll eller mysa ner mig i soffan med en filt och ett korsord och tar på sin höjd en promenad!! Eller jag har ju faktiskt anmält mig till buggkursen och det kan ju räknas som lite motion i alla fall.=) Eller hur!=)

Men i alla fall har jag köpt senaste nummret av tidningen Fitness Magazine. Bara för att kolla in min kära gamla vän Helena (alltså hon är inte speciellt gammal, ungefär lika ung som jag, men vänskapen är sen barnsben) som är månadens fitnessmodell i detta nummret! Och wow Helena va snygg du är! Och det som är så bra med dig Helena är att du inte bara är snygg på utsidan för du är minst lika vacker på insidan, bär på ett stort hjärta helt enkelt!


Och för er som har missat det så tycker jag att det är dax för er att ta en kik på Helenas mycket välskrivna och fina blogg på http://h-examino.blogspot.com/ .
Ja ja nåväl, nog med smicker för idag, men det var jätte skoj att blädra i tidningen!=)

Ha det bra och var rädda om er och varandra

1 kommentar:

  1. Men SÖTA SÖTA du...såg det här nu och ÅH vad glad jag blev! Du har ett hjärta av guld Malin, inte konstigt att jag trivs i ditt sällskap...och alltid har gjort!
    En megastor kram till dig - är glad att vi har funnit varandra igen. Genuint glad.

    SvaraRadera