måndag 18 januari 2010

Krasslig!

Jag är super duper dunder förkyld!! Inge roligt alls faktiskt! Huvudet känns som om det vore fyllt med bly och ögonen och näsan bara rinner och rinner! Och det är riktigt snyggt med det rödfnasiga under näsan efter allt snytande!=) Synd att julen är över för jag matchar allt julpynt perfekt just nu!=)
En fråga har surrat i mitt huvud hela dagen!! Var kommer allt snor ifrån???? Man snyter sig och nästa sekund så bara rinner det igen! Mycket märkligt tycker jag!

I alla fall så är nässpray, näsdukar, hostmedecin och fisherman´s friend mina bästa vänner just nu!

Ha det bra och krya på mig!!=)

1 kommentar:

  1. Ja fy då krya på dig! Har också funderat på det där med snoret...Jag tror det som känns som bly i skallen egentligen är snor. Och passa dig för att gäspa och nysa samtidigt, jag har nämligen en otrevlig teori om att näsan sprängs då!
    Kram

    SvaraRadera