lördag 23 januari 2010

Svart bälte i shopping!!=)

Nu är jag hemma igen efter några timmars shopping! Tjoho, det gick som en dans! Jag har verkligen svart bälte i shopping, jag är så duktig på det!=) I och för sig är plånboken lite tunnare än den var i morse men det är det värt! Shopping är terapi för själen!=)

Det resulterade i alla fall i två par byxor, två linnen, ett par skor och ett gäng andra tröjor i olika färger och former, eller färger var väl att ta i kanske det mesta är ju vitt och svart, men lite rosa och blått slank med oxå!=)

Till kvällen ska vi till Lisa och Mattias och äta lite sushi, ta ett glas vin eller två och snacka skit! Mysigt!=)
Hoppas eran lördag är fortsatt bra och att kvällen blir ännu bättre!

2 kommentarer:

  1. Du är verkligen beundransvärt bra på att shoppa min vän! :) Kan man få gå en kurs? Jag är KASS... Puss på dig!

    SvaraRadera
  2. Självklart, jag ska lära dig allt jag kan!=)=)

    SvaraRadera