måndag 4 januari 2010

Härlig måndag!=)

Idag känner jag mig som en riktigt livsnjutare, sov länge..även om jag vet att det är dax att börja vända tillbaka dygnet för det är jobbdax på torsdag men den dagen den sorgen, sen har jag myst med min kära familj. På kvällen tog vi skoter med tolkare bakom och åkte ner till ån för att grilla lite korv och mysa med nära och kära och senare har vi varit ute och gjort skogarna runt byn osäkra med våran skoter åkning och så dessa tolkare bakom som inte åker många meter innan dom trillar av sina stackars tefat dom sitter på! =)Men rackarns vad roligt vi har haft. Visst är det okej att vara ute och leka i snön fast att man har passerat 30?=) Jag tycker det i alla fall, tur att man har barnasinnet kvar!=)

Så nu efter fyra timmar ute i kalla friska luften är man sådär härligt trött!!
Jonna ska sova hos mig här i stugan i natt så det är dax för oss att krypa ner i sängen för att försöka få upp lite värme i våra frusna kroppar! Mys!
Det är inte att svårt att vara moster åt söta Jonna, hon är klok för sina 8 unga år! Riktigt rolig!=)
Life is good!!=)

God Natt på er alla sköna människor där ute!=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar